Reklamáció

A Tchibo-nál vásárolt termékre vonatkozó garancia időtartama és terjedelme
A garancia a gyártó önkéntes vállalása, amelyet a Tchibo logóval megjelölt kávéfőzőkre adunk.

TÁJÉKOZTATÁS A GARANCIA HATÁLYÁRÓL ÉS FELTÉTELEIRŐL
Megtalálható a termékleírásban és a használati utasításban, illetve a szállítási dokumentumokban.

Nincs kéznél a használati útmutató? A használati útmutatót itt találja.

A GARANCIÁLIS IDŐN BELÜLI SZERVIZELÉS TERJEDELME
Minden anyag- vagy gyártási hibát díjmentesen javítunk. Ez nem vonatkozik a szakszerűtlen kezelésből eredő károkra.

A GARANCIA FELTÉTELEI
A Tchibo-tól vagy a Tchibo hivatalos értékesítési partnerétől származó vásárlást igazoló bizonylat bemutatása.
A garancia keretén belül készséggel megvizsgáljuk a következő lehetőségeket:
  • Javítás
  • Visszatérítés vagy csere
  • Pótalkatrészek biztosítása
Kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, és adja meg az alábbiakat:
  • a cikkszám (hat számjegyű, közvetlenül a készüléken, a számlán vagy a használati utasításban található)
  • a modell megnevezése és színe
  • amennyiben ismert: a vásárlás dátuma
Javaslatunk: hívjon fel minket, hogy közösen megtalálhassuk a megoldást. Vagy használja kapcsolatfelvételi űrlapunkat. Elérhetőségekeinket itt találja.
Kávéfőzője pótalkatrészeit vagy tartozékait megrendelheti ügyfélszolgálatunkon.

Annak érdekében, hogy az alkatrészt/tartozékot a lehető leggyorsabban ki tudjuk szállítani, kérjük, adja meg a következőket:
  • a cikkszámot (hat számjegyű, közvetlenül a terméken, a számlán vagy a használati utasításban található)
  • a modell megnevezését és színét
  • amennyiben ismert: a vásárlás dátumát
  • a kívánt szállítási címet
Javaslatunk: Hívjon fel minket, ez a leggyorsabb megoldás. Vagy használja kapcsolatfelvételi űrlapunkat. Elérhetőségekeinket itt találja.