Tchibo automata kávéfőzők
Esperto modellek
Gyakori kérdések – GYIK
Kérdések a használatról
Őrölt kávét is tölthetek bele?
Két különböző szemes kávét is tölthetek bele?
Hogyan tudok egyszer eszpresszót, máskor caffè cremát készíteni – hiszen csak egy szemes kávé-tartály van?
Milyen szemes kávét használhatok automata kávéfőzőmhöz?
Mit jelent az, hogy „tökéletesen a Tchibo kávékra hangolva”?
Az automata kávéfőző tejes italokat is tud készíteni?
A tejhabosító kar működése leállítható?
A tejhabosító karból érkező vízzel előmelegíthetem a csészémet?
Hol találom az automata kávéfőző műszaki adatait?
Hogyan lehetséges, hogy más automata kávéfőzőkkel összehasonlítva ilyen alacsony az ára?
Kérdések a tisztításról és a vízkőmentesítésről
Milyen gyakran kell a főzőrészt tisztítani?
Milyen gyakran kell az automata kávéfőzőt vízkőmentesíteni?
Kérdések a beállításokról és a hibaelhárításról
A kávé nem elég forró. Mit tehetek?
Túl gyenge a kávé. Mit tehetek?
Bekapcsoláskor a gép öblítést végez. Mit tehetek?
A kávé lassan csorog ki a kifolyónyíláson. Mit tehetek?
A készülék felmelegedése szokatlanul hosszú ideig tart / csak kevés kávé, illetve forró víz folyik ki. Mit tehetek?
Miért kapcsol a készülékem automatikusan készenléti üzemmódba? Hogyan módosíthatom az aktív időablakot?
Miért nem világít a szemes kávé utántöltésére vonatkozó jelzés annak ellenére, hogy a kávétartály üresnek látszik?
A főzőrész mellé kevés őrölt kávé szóródik. Ez normális jelenség?
Nem jelez a készülék, ha kiürült a víztartály. Mi lehet ennek az oka?
Kiürítettem a kávézacctartályt, de a „zacctartály tele” jelzés még mindig felvillan. Mi lehet ennek az oka?
Bekapcsolás után a készülék nem öblít és nem kezelhető, pedig minden jelzés megfelelően világít.
A tejhab nem elég dús, vagy túl sokáig tart a habosítás.
Forró víz készítésekor rengeteg gőz jön ki a habosítókarból, mielőtt a forró víz kifolyna.
Mennyi garancia van az automata kávéfőzőre?
Szeretném megreklamálni vagy javításra küldeni Esperto Caffè kávéfőzőmet. Mit kell tennem?
A készülékem kifogástalanul működik, de nem vagyok elégedett az eredménnyel. Mit tehetek?
Olyan kérdése van, amire itt nem találja a választ?
További információkat készüléke kezelési útmutatójában olvashat.
További kérdések esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot űrlapunkon keresztül.
vagy küldjön üzenetet a cafissimo-service@tchibo.hu email címre.